Dobra kampania reklamowa może wynieść słabo znaną firmę na wyżyny popularności. A rozpoznawalność marki przekłada się na większe zainteresowanie oraz zaufanie do jej produktów. Sprzedaż rośnie, podobnie jak zyski przedsiębiorstwa. Jeżeli zamierza ono utrzymać silną pozycję rynkową, a nawet spróbować ją jeszcze poprawić, wówczas nie powinno spoczywać na laurach.
Dlatego dobra powinna stale współpracować z firmowym działem marketingu. Nawet najlepsza kampania nie zapewni wiecznego sukcesu. Trzeba przypominać o sobie konsumentom, jak również starać się zwracać uwagę kolejnych grup odbiorców. Aby tego dokonać, należy sporą część zysków przeznaczać na kolejne kampanie reklamowe. Ważne aby wpisywały się one w główny przekaz firmy i pasowały do jej społecznego odbioru.
Poszczególne reklamy mogą się od siebie różnić. Niekiedy stanowią również pewien ciąg zdarzeń lub przedstawiają różne fragmenty tej samej historii. Każdy z tego rodzaju przekazów musi jednak wpisywać się w ogólny firmowy przekaz. Warto podkreślać najważniejsze zalety produktu czy usługi. Można to jednak robić na wiele odmiennych sposobów. Wymarzone efekty dają kampanie reklamowe, na których reklamodawcy nie oszczędzają za wszelką cenę. Aby zarobić, trzeba wydać. Każdy osiągający sukces przedsiębiorca zdaje sobie z tego sprawę.
Nie można niewielkim kosztem wybić się na szczyt. To powolna i trudna droga. Wymagająca pieniędzy, ale również czasu i wielkiej cierpliwości. Dobra kampania zapewni sukces, ale musi być odpowiedzialnie zaplanowana.